Saknas medlemsuppgifter i ert medlemsregister?

  • 2021-01-04
Nyheter

Har Er förening varit med ett tag? Har ni inte allas e-postadresser? Men vill såklart att alla era medlemmar skall kunna hantera sitt medlemskap själv, utan att ni behöver lägga många idiella timmar på att få ordning på det. Var bara lugn, Ni är inte ensamma! Detta är något många föreningar som varit med sedan innan e-postadress blev lika självklart som hemtelefon lever med idag.

I easyMember medlemssystem finns funktionalitet för att på ett väldigt enkelt och snabbt sätt få ordning på ert dilemma och då få ett uppdaterat medlemsregister med rätt adress och e-postadresser.

Engångskod via brevutskick

Hur fungerar då detta funderar Ni? Jo i easyMember kan man på ett enkelt sätt filtrera fram vilka medlemmar som skall få ett brevutskick med instruktioner och en engångskod för att på ett enkelt sätt kunna logga in på "Mina Sidor" utan att er medlemsansvarige behöver ägna timmar åt telefonsamtal och att svara på e-post.

Systemet erbjuder er att direkt skicka ut dessa brev till medlem via B-post, helt utan att ni själv behöver göra något mer än att välja vilken informationstext som breven skall innehålla. Helt automatiskt! Brevet landar hos de valda medlemmarna inom 2 arbetsdagar.

Det går även bra att exportera en excelfil med adressuppgifter och engångskoderna som Ni sedan kan hantera manuellt eller skicka till av er själva valt tryckeri.

Självklart är denna funktion något som ingår i easyMember helt utan någon extra kostnad (hanterings & portokostnader tillkommer om ni väljer att skicka via oss).

Vi vill erbjuda er ett komplett medlemssystem som gör så mycket som möjligt åt er, men även ge er möjligheten att göra vissa moment själv.

Hör av Er om Ni är nyfikna på vårt medlemssystem.